onsdag 9. november 2016

Lenge siden sist


Jeg gleder meg til og bestille disse to bøkene av Koji Suzuki. Siste delen av Ring serien og dark water som også er filmatisert, burde ses. Jeg tror det kan sette fart på leselysten min som har vert ikke eksisterende.Om disse bøkene faller i smak, nitti ni prosent sikker så snakker vi favoritt forfatter materiale her.

Jeg har lest både på The goldfinch av Donna Tart og Johnny got his gun av Dalton Trumbo men jeg er ganske så usikker på om jeg leser ferdig begge. Johnny got his gun fenget meg ikke helt, selv om historien skal være helt horribel og avhengighetsskapende og lese så¨får jeg meg ikke til og plukke den opp fra nattbordet. The goldfinch har for mange lange partier og en hovedkarakter som er virkelig kjedelig, hvertfall for meg. karakterene rundt han er fantastisk skrevet men jeg vet ikke om det er nok for meg til og lese over fire hundre sider til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar